Home » Müügi- ja tagastuspoliitika

Müügi- ja tagastuspoliitika

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside: Töökojas kohapealt ostes võivad hinnad e-poest erineda.

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele Pank
Maksa hiljem lahendused: Inbank järelmaks.

Makseid vahendab Montonio Finance. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile Info@mrehvid.ee või helistada telefonil: +372 5109337

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Garantii

Kõikidele meie poolt müüdavatele toodetele kehtib garantii.
Uutel rehvidel on garantii vastavalt seadusele 2a.
Me ei hüvita garantii küsimuste korral kaudseid kulusid, s.h teistes töökodades tehtud kulutusi balanseerimisele või montaažile.
Kõikides garantii küsimustes soovitame pöörduda esmalt meie töötaja poole info@fremia.ee

Kauba tagastamine

Kliendil on õigus Fremia e-poest ostetud kaup tagastada 14 päeva jooksul hetkest, mil kaup on kliendile tarnitud või üle antud. Kauba tagastamisel kannab klient tagastamisega seotud kulud, välja arvatud juhtudel, kui üle antud toode ei vastanud tellitule.

Kui kliendi tellitud kaup ei vasta tellitule või e-poes eksponeeringule, vahetame kauba ringi õige toote vastu.

Kliendi poolt tagastatud kaup peab olema kasutamata ja puhas, koos pakendiga/siltidega. Rehvid ei tohi olla velgedele monteeritud. Tagastamise kulud kannab klient.

NB! Tagastades võivad kaasneda lisaks tagastuskulud partner lattu kuni 45 eurot sõltuvalt lao asukohast.
Vaatame iga tagastust personaalselt ning aitame alati leida kõige kliendisõbralikuma lahenduse.

Kauba tagastamiseks palume saata e-mail info@fremia.ee koos arve numbri, teie kontaktandmetega ja põhjusega, miks soovite toodet tagastada.

Vajad abi?

Võta meiega ühendust e-mailil info@fremia.ee